Vespa Primavera E5 S

Soort:  Bromscooter
Type motor:  1-cilinder, 4-takt, luchtgekoeld, injectie
Transmissie:  Automaat
Kleur:  Blu Vivace Glossy, Grigio Delicato Matt, Nero Convinto Matt
Gewicht:  110 kg
Modeljaar:  2021 (nieuw)
Accessoires:  
Bijzonderheden:  Een briljante motor met het DNA van een echte revolutionair maakt van de Vespa Primavera S 50 een concentraat van hedendaagse mobiliteit
De Vespa Primavera 50 cc viertakt is uitgerust met de innovatieve i-get-motor met geïntegreerde barometrische sensor die continu de carburatie bewaakt en aanpast aan de rijomstandigheden. Een elektronische injectie en distributie met 3 kleppen (2 inlaatkleppen en 1 uitlaatklep), gekalibreerd om de prestaties te bevorderen en het verbruik te beperken samen met verbeterde vermogensafgifte en betere startprestaties onder alle temperatuuromstandigheden, zijn de slagroom op de taart.
Deze spreekwoordelijk lichte “small body” Vespa toont al zijn levendigheid in zowel in het grootstedelijk verkeer als op lange vrije stukken. De speciaal ontwikkelde details die het rijden soepel, stil en comfortabel maken worden aangevuld met de 12” wielen die een perfecte grip op alle ondergronden en onder alle rijomstandigheden verzekeren.
De Vespa Primavera maakte eind jaren zestig zijn opwachting als een revolutionaire frisse wind die twee wielen en een motor ter beschikking stelde aan een veranderende wereld. De Vespa Primavera treedt in de voetsporen van dit baanbrekende succes en vernieuwt die mythe met frisse en lichte lijnen om als stylistisch en technologisch voorbeeld een "nieuwe lente" te starten.
De Vespa Primavera is fris, licht, levendig, maar vooral kleurrijk! De body van de S-versie wordt verfraaid door een speciaal kleurengamma, de chroomdetails, de grijze diamantgeslepen velgen van aluminiumlegering en schildranden en het sierneusje van het spatbord die ook grijs zijn. Een uitgebreid palet dat elk jaar wordt vernieuwd.


Kleuren: Blu Vivace Glossy, Grigio Delicato Matt, Nero Convinto Matt

ENGINE 3-valve 4-stroke single cylinder i-get catalysed
DISPLACEMENT 49 cc
BORE X STROKE 39 mm x 41,4 mm
MAX POWER AT THE CRANK
SHAFT
2.2 kW - 3 HP - at 7,500 rpm
MAX TORQUE 2.9 Nm at 7,000 rpm
CONSUMPTION 40 km/l
CO2 EMISSIONS
COMPLIANCE
57 g/km
FUEL SYSTEM Electronic Injection
COOLING Forced air
STARTER Electric
GEARBOX CVT automatic with torque server
CLUTCH Automatic dry centrifugal with shock absorbers
LOAD-BEARING STRUCTURE Sheet steel shell with welded structural reinforcements
FRONT SUSPENSION Single arm with helical spring and hydraulic shock absorber
REAR SUSPENSION Helical spring with single hydraulic shock absorber
FRONT BRAKE Stainless steel Ø 220 mm disc with hydraulic control
REAR BRAKE Ø 140 mm drum with mechanical control
ABS/ASR SYSTEM -
FRONT TYRE Tubeless 110/70 - 12”
REAR TYRE Tubeless 120/70 - 12”
LENGTH/WIDTH/WHEELBASE 1,870 / 735 / 1,330 mm
SEAT HEIGHT 790 mm
FUEL TANK CAPACITY 7,5 litres
EMISSIONS COMPLIANCE Euro 5

Art. nummer:  
 
Garantie:  24 maanden fabrieksgarantie
Afleveringskosten:  € 200,-
Prijs:  € 3.729,-
 
Status: Beschikbaar
 

Klik op de foto om deze te vergroten.
Terug